A GreenField Consulting nyerte el a Graphisoft Park marketingkommunikációs tenderét. A GreenField a pályázat keretén belül javaslatot tett az ’A’ kategóriás irodapark stratégiai kommunikációjára, beleértve az arculat kialakítását meghatározó brandirányt, a kereskedelmi metódushoz igazodó marketingeszközöket és a teljes fejlesztési életciklusra vonatkozó marketing-akciótervet.
A Graphisoft Park a pályázat meghirdetéskor már rendelkezett arculattal és célja – jövőbeni fejlesztéseihez – egy bérlői akvizíciós kiadvány megtervezése volt. A GreenField stratégiai megközelítésében javasolta a teljes arculat újragondolását és megújítását, illetve jövőbeni terjeszkedési terveinek megfelelő kommunikációs elemek megtervezését a humán szellemi erőre alapozott cégek bevonzása érdekében. A Graphisoft Park korábbi logója a Gázgyárat jelenítette meg, mely „századelős, gyári, környezetszennyező” üzenete teljes mértékben ütközik a Graphisoft Park természetközeli, humáncentrikus megjelenésével.
A GreenField stratégiai koncepciójának fókuszában a személyes értékesítésre alapozott BtoB kommunikáció fogalmazódott meg, illetve az ehhez kötődő értékesítést támogató eszközök. A Graphisoft Park grafikai megjelenítésben a high tech letisztultság biztosít keretet a Park kiemelt módon megjelenített, páratlan természeti és élhetőségi jellemzőinek.